ОШ "ДУШАН ЈЕРКОВИЋ" - Банатски Карловац
ЗНАЊЕ ЈЕ МОЋ

Претрага


Анкета
Тест питање?

Одговор 1
Одговор 2
Одговор 3


Резултати
Вести
Банери



Администрација


Календар
Новембар 2024
НЕДПОНУТСРЕЧЕТ ПЕТСУБ
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930


Републичко такмичење

Датум: 19. Maj 2013 17:35 Категорија: Достигнућа

                    У суботу (18.05.2013.) у Аранђеловцу је успешно завршено дводневно републичко тамичење из техничког и информатичког образовања. Смотра је окупила око 560 такмичара из већине основних школа Републике Србије. Они су се, у пратњи својих ментора, такмичили из више научно техничких дисциплина, где је највише радова било из архитектуре и грађевинарства. Организатор овогодишњег такмичења била је Основна школа "Милан Илић Чича" из Аранђеловца.

                     Tакмичари су првог дана  (петак, 17.05.2013. године) радили једночасовни тест знања, који је почео у 12,00 часова. После паузе за ручак започела је одбрана радова (14-17 h), где се показала веома лоша организација, јер је већина такмичара морала да после чекања од пуна три сата пакује или остави своје радове у спортској хали где тог дана није било укљученог клима уређаја. Општину Алибунар  представљала је једна ученица  у пратњи  наставника-ментора Светлане Ланшчек. Нашу школу је успешно представљала Катарина Србуљ, ученица осмог разреда, са укупно 63 освојена бода, што ју  је сврстало у горњи део ранг листе, али без освојеног места. Имајући у виду изузетну конкуренцију и бројност такмичара, нема разлога да будемо незадовољни. Наша екипа  је отишла организовано једним комби возилом са представницима вршачке општине, са фантастичним смештајем у Аранђеловцу. Вратили су се у суботу поподне, односно након објављивања прелиминарних и званичних резултата такмичења.                                                                                      

      Према првим утисцима ученика и колега наставника (вршачке општине) који годинама излазе на овакве смотре, поједини тамичари нису имали прилику да било шта кажу о свом раду, односно да га бране и одбране усменим одговорима пред стручном комисијом, а било је недопустивих кашњења чланова комисије (архитектура и грађевинарство) и грешака у кључу теста, које су накнадно исправљене. Наведене објективне примедбе, које се понављају годинама, наводе на потребу да се ова такмичења детаљније анализирају од стране оних који су највише одговорни за њихову организацију и спровођење. Посматрајући неке презентоване радове, и даље се поставља питање: да ли је ово такмичење ученика, или њихових ментора-наставника?